Результати самооцінювання 2023
- Аналіз рівня забезпечення комфортних умов навчання та праці в Левківському ЗДО «Золотий ключик»
- Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для навчання та праці
Індикатори оцінювання |
Параметри оцінювання |
Рівні оцінювання |
|||
І високий |
|
ІІІ вимагає покращення |
|
||
1.1.1.1. Облаштування території закладу та розташування приміщень є безпечними. |
1. Наявність (справність) огорожі/паркану |
+ |
|
|
|
2. Недоступність території для несанкціонованого доступу сторонніх осіб |
|
+ |
|
|
|
3. Обладнано окремі майданчики для вихованців окремих груп |
|
+ |
|
|
|
5. Облаштовано майданчики для заняття спортом та фізичної активності |
+ |
|
|
|
|
6. Територія безпечна для фізичної активності здобувачів освіти: -справність обладнання -відсутність ям -відсутність нависання гілок, сухостійних дерев. |
+ |
|
|
|
|
7. Територія чиста, охайна, відсутнє нагромадження сміття, будівельних матеріалів, опалого листя |
+ |
|
|
|
|
8. Навчальні приміщення, роздягальні, санітарні вузли для здобувачів освіти є непрохідними та недоступними для користування здобувачами освіти інших вікових груп. |
+ |
|
|
|
|
9. Освітні приміщення закладу освіти не розміщенні в цокольних та підвальних поверхах. |
+ |
|
|
|
|
1.1.1.2. У закладі освіти забезпечується комфортний повітряно-тепловий режим, належне освітлення, прибирання приміщень, облаштування та утримання туалетів, дотримання питного режиму.
|
1. Повітряно-тепловий режим приміщень відповідає санітарним вимогам |
+ |
|
|
|
2. Виконуються вимоги до режиму освітлення усіх приміщень та території |
+ |
|
|
|
|
3. Забезпечено централізоване постачання якісної питної води (питні фонтанчики)/ доступність кип’яченої води. |
|
+ |
|
|
|
4. Здійснюється щоденне вологе прибирання усіх приміщень у відповідності до санітарних вимог. |
+ |
|
|
|
|
5. Приміщення їдальні, столи, стільці, місця для видачі готових страв чисті та регулярно миються. |
+ |
|
|
|
|
6. Наявні рукомийники, вода, мило, рушники. |
+ |
|
|
|
|
7. Облаштовані туалетні кімнати для хлопців та дівчат, працівників закладу. |
|
|
+ |
|
|
8. Туалетні кімнати забезпечені усім необхідним (відповідна кількість унітазів) |
+ |
|
|
|
|
|
Кількість здобувачів освіти не перевищує проектної потужності приміщення закладу |
|
+ |
|
|
1.1.1.4. У закладі освіти є робочі (педагогічні робочі) місця для педагогічних працівників та облаштовані місця відпочинку для учасників освітнього процесу. |
1. Кожен педагог закладу освіти має робоче (педагогічне робоче) місце |
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
1.1.2Заклад освіти забезпечений навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що необхідні для реалізації освітньої програми
Індикатори оцінювання |
Параметри оцінювання |
Рівні оцінювання |
|||
І високий |
|
ІІІ вимагає покращення |
|
||
1.1.2.1. У закладі освіти є достатня кількість меблів дляповсякденних практик особистого догляду, гри та навчання. |
1. Речі кожного здобувача освіти зберігаються окремо, не контактуючи з особистими речами інших дітей. |
|
|
+ |
|
2. Здобувачі освіти їдять або працюють за столами без видимого скупчення. |
|
+ |
|
|
|
3. Полиці не переповнені матеріалами. |
+ |
|
|
|
|
4. Меблі підібрані до антропометричних вимірювань здобувачів освіти. |
+ |
|
|
|
|
5. Усі меблі є чистими і перебувають у хорошому стані. |
+ |
|
|
|
|
6. У закладі освіти наявна кількість меблів, необхідна для зручного перебування здобувачів освіти. |
|
+ |
|
|
|
1.1.2.2. Частка навчальних кабінетів обладнані засобами навчання відповідно до вимог законодавства та освітньої програми. |
1. Актова зала
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
|
4. Кабінет соціально-психологічної служби |
|
|
|
+ |
|
5. Медичний кабінет
|
+ |
|
|
|
|
6. Логопедичний кабінет. |
|
|
|
+ |
|
|
1. Наявні ділянки групового простору для ігор та навчання (осередки діяльності за інтересами, призначені для занять мистецтвом, роботи з піском, водою, тощо). |
|
+ |
|
|
2. Облаштування місця для усамітнення (наявність необхідного обладнання для занять на самоті). |
|
|
+ |
|
|
3. Візуальне оформлення простору( у різних місцях кімнати чимало різних матеріалів візуального оформлення для дітей). |
+ |
|
|
|
- Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в надзвичайних ситуаціях і дотримуються їх
Індикатори оцінювання |
Параметри оцінювання |
Рівні оцінювання |
|||
І високий |
|
ІІІ вимагає покращення |
|
||
1.1.3.1. У закладі освіти проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в надзвичайних ситуаціях |
|
|
|
|
|
1.1.3.2. Учасники освітнього процесу дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки |
1.Педагогічні працівники проводять інструктажі на початку навчальних занять |
+ |
|
|
|
2.Учасники освітнього процесу дотримуються вимог щодо:
|
|
+ |
|
|
|
3.У закладі та на його території не порушуються правила заборони куріння, вживання алкогольних напоїв. |
+ |
|
|
|
- Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку зі здобувачами освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я і вживають необхідних заходів у таких ситуаціях
Індикатори оцінювання |
Рівні оцінювання |
|||
І високий |
|
ІІІ вимагає покращення |
|
|
1.1.4.1. У закладі освіти проводяться навчання/інструктажі педагогічних працівників з питань надання домедичної допомоги, реагування на випадки травмування або погіршення самопочуття здобувачів освіти та працівників під час освітнього процесу. |
+ |
|
|
|
1.1.4.2. У разі нещасного випадку педагогічні працівники та керівництво закладу діють у встановленому законодавством порядку. |
+ |
|
|
|
- У закладі освіти створюються умови для харчування здобувачів освіти і працівників
Індикатори оцінювання |
Параметри оцінювання |
Рівні оцінювання |
|||
І високий |
|
ІІІ вимагає покращення |
|
||
1.1.5.1. Організація харчування у закладі освіти сприяє формуванню культури здорового харчування у здобувачів освіти. |
1. Сервірування столів (наявність ложок, виделок, ножів, пиріжкової тарілки, серветок) |
+ |
|
|
|
2. Доступність для учасників освітнього процесу щоденного та перспективного меню. |
+ |
|
|
|
|
3. В асортименті буфетів відсутні вироби у фритюрі, вироби швидкого приготування, газовані напої, квас, натуральна кава, кремові вироби, вершково-рослинні масла та масла з додаванням будь-якої іншої додаткової сировини ( риби, морепродуктів, тощо), а також продукція, що містить синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі, підсилювачі смаку, консерванти. |
+ |
|
|
|
|
4. Дотримано санітарно-гігієнічні умов на всіх етапах реалізації буфетної продукції. |
+ |
|
|
|
|
1.1.5.2. Частка учасників освітнього процесу які задоволені умовами харчування |
|
+ |
|
|
- У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в Інтернеті
Індикатори оцінювання |
Параметри оцінювання |
Рівні оцінювання |
|||
І високий |
|
ІІІ вимагає покращення |
|
||
1.1.6.1. У закладі освіти застосовуються технічні засоби та інші інструменти контролю за безпечним користуванням мережею Інтернет |
1. Наявні обмеження доступу до сайтів з небажаним змістом. |
+ |
|
|
|
2. У закладі використовується антивірусне програмне забезпечення. |
+ |
|
|
|
|
1.1.6.2. Здобувачі освіти та їхні батьки проінформовані закладом освіти щодо безпечного використання мережі інтернет |
|
|
|
|
- У закладі освіти застосовуються підходи для адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу, професійної адаптації працівників
Індикатори оцінювання |
Рівні оцінювання |
|||
І високий |
|
ІІІ вимагає покращення |
|
|
1.1.7.1. У закладі освіти налагоджено систему роботи з адаптації та інтеграції здобувачів освіти для освітнього процесу |
|
+ |
|
|
1.1.7.2. Заклад освіти сприяє адаптації педагогічних працівників до професійної діяльності |
|
+ |
|
|
Загальна оцінка виконання вимоги 1.1. Забезпечення комфортних умов навчання і праці |
Високий рівень
|