Левківський ЗДО ”Золотий ключик”, Левків
Житомирська область, Житомирський район

мій звіт

 

 

 

 

                          ЗВІТ КЕРІВНИКА ПОЛОМАРЕНКО С.М.
про діяльність та підсумки роботи Левківського ЗДО «Золотий ключик» за 2022 – 2023 н.р.

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. №178, зміст звіту зроблений на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю».                      

Завдання звітування:

Забезпечити прозорість, відкритість та демократичність управління закладом дошкільної освіти.

        Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління закладом освіти.

1. Загальні відомості про заклад дошкільної освіти

 

Заклад дошкільної освіти

Левківський заклад дошкільної освіти «Золотий ключик» Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області

Форма власності

Комунальна

Юридична адреса закладу

12405, Житомирська обл., Житомирський район, село Левків, вулиця Героїв України, 60/Б

Тип закладу

Садок

Прізвище, ім’я, по-батькові керівника

Поломаренко Світлана Миколаївна

Рік побудови

  17.09.2016р. відкриття після реконструкції

Проектна потужність

3  групи,  71 місце

Мовний режим

  Мова освітнього процесу – українська

Режим роботи закладу дошкільної освіти

Кількість годин на добу: 10,5 

Початок роботи – 7.30 год.,

  кінець роботи – 18.00 год.

Кількість груп

  3 групи

Кількість здобувачів освіти

 96

 

 

. Матеріально-технічна база навчального закладу

2.1. Облаштування приміщень та території навчального закладу

Приміщення закладу є сучасними та облаштованими відповідно до потреб дошкільників.

На території закладу розміщені два ігрових майданчики, один навісний павільйон. Більше не маємо змоги добавити через брак місця.

2.2. Відповідність приміщень та території навчального закладу санітарно-гігієнічним нормам

Площа приміщень закладу розрахована на 71 дитину (потужність закладу), однак заклад вміщує 100 дошкільників. Таким чином, наповнюваність груп перевищує норму . Однак якщо брати до уваги, що показник фактичної відвідуваності закладу дітьми становить 43%, то можемо робити висновок про відповідність санітарним вимогам з даного питання.

Висновки обстеження території, приміщень закладу та найпростішого укриття Житомирським управлінням головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській областіта управління НС:

- обладнання території закладу справне,

- територія освітлена відповідно до діючих вимог,

- для озеленення території не використовуються заборонені рослини,

- для прання, сушіння та прасування білизни узакладі облаштовані відповідні приміщення,

- підлога у приміщеннях є неслизькою, має вологостійкість, низьку теплопровідність, стійкість до мийних та дезінфекційних засобів,

- основні приміщення закладу мають природнє освітлення,

- дотримуються нормативи штучного освітлення основних приміщень,

- заклад обладнаний системами опалення, каналізації та вентиляції.

-найпростіше укриття відповідає нормам, а саме: другий аварійний вихід, вентиляція, металеві двері та інше.

2.3. Поліпшення матеріально-технічної бази навчального закладу проводилось протягом навчального року

2.4. Проведення ремонтних робіт протягом навчального року

Перед початком 2022 – 2023 навчального року в закладі було проведено внутрішній косметичний ремонт (шпаклювання стін,  фарбування стін та підлоги).  Вчасно коситься трава, фарбуються і ремонтуються ігрові майданчики.  Найпростіше укриття приведено в задовільний стан.    

В процесі діяльності закладу ведеться робота за дотриманням правил охорони праці персоналом та безпеки життєдіяльності вихованців.

З даної проблеми були видані накази:

«Про організацію та призначення відповідальних за протипожежний стан у приміщеннях ЗДО» ;

«Про попередження харчових отруєнь та інфекційних захворювань у дітей протягом 2021-2022 н.р.» ;

«Про проходження обов’язкових медичних оглядів працівниками ЗДО ;

«Про стан роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя і здоров’я дітей та завдання на новий навчальний рік» ;                             

«Про посилення протипожежного захисту» ;

-«Про послідовність дій у випадку сигналу «Повітряна тривога»

На кошти, виділені Глибочицькою сільською радою, у 2022 р. було придбано:

 

№ п/п

Товари

Витрачені кошти

1.

Господарські товари

12523гривні

2.

Побутова хімія

18.164 гривень

3.

Канцелярські товари

29130 гривень

4.

Техніка

15000гривень

5.

Лікарські засоби

18130 гривень

6.

Товари для поточного ремонту

5678, 14гривень

7.

Іграшки

11800 гривень

Всього витрачено

110.425, 14 гривень

 

 

ІІІ. Кадрове забезпечення закладу

Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

Конституція України

Закон України «Про освіту»

Закон України «Про дошкільну освіту»

Закон «Про мови в Україні»

Закон України «Про охорону дитинства»

Положення про дошкільний навчальний заклад

Конвенція ООН про права дитини

У закладі станом на 01.06.2023 рокувиховується 96 дошкільників, з них:

молодшого дошкільного віку - 29 дітей (група “Сонечко”)

  

 Кількісний склад працівників навчального закладу (кількість штатних одиниць за штатним розписом – 27.85,  кількість фактично зайнятих посад- 21.85,  вакансії  - музичного керівника – 0,75 ст, практичного психолога – 0,5ст, соціального педагога – 0,5ст, сестри медичної з дієтичного харчування – 0.25ст., кількість педагогічних працівників- 7,  обслуговуючого персоналу- 12,  кількість педагогічних працівників за посадами- 9)

якісний склад педагогічних працівників (кількість педагогічних працівників за їх освітньо-кваліфікаційним рівнем – бакалавр -2, спеціаліст – 5,  стаж роботи у всіх від 5 до 18 років; наявністю кваліфікаційних категорій -  2 вихователі – спеціалісти II категорії, 1-вихователь  /категорії, 1 вихователь – спеціаліст вищої категорії, педагогічних звань – немає.);

проходження педагогічними працівниками курсів підвищення кваліфікації – всі вчасно проходять і атестуються.

керівник навчального закладу – Поломаренко Світлана Миколаївна, освіта 1 вища – філологічна , 2 вища – дошкільна, стаж педагогічної роботи,-19років, стаж роботи на посаді – 6,5 років.

 

 

ІV. Медичне обслуговування

Медичне обслуговування в ЗДО здійснювалось протягом року працівниками АЗПСМ (амбулаторія загальної практики сімейної медицини) с.Левків та  сестрою медичною  Кондратюк М. В.

Медична документація ведеться в повному обсязі. 

 Сестра медична забезпечує проведення санітарно-просвітницької роботи серед колективу та батьків вихованців з питань здорового способу життя, загартування, раціонального харчування, попередження різноманітних інфекційних захворювань.  

V. Організація харчування

В ЗДО організація харчування підпорядковувалась нормативно-правовим документам: постанові Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах»; «Інструкції з організації харчування у дошкільних навчальних закладах», затвердженої наказом МОНУ та МОЗУ від 17.04.2006 № 298/227

Ведеться постійний контроль за виконанням натуральних норм. Щоквартально аналізується стан харчування дітей в ЗДО.

Для правильної організації харчування на основі перспективного харчування складається щоденне меню з вживанням свіжих овочів в літній та осінні періоди. Постійний контроль за правильною організацією харчування дітей здійснюється директором та старшою медичною сестрою.

Усі продукти харчування приходять з супровідними документами. Постійно здійснюється контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог щодо утримання харчоблоку, миття посуду, технології приготування їжі, термінів реалізації продуктів харчування.

 

 . Освітня робота у закладі дошкільної освіти 

Програми, за якими у закладі здійснюється освітня робота:

У 2022 – 2023 н.р. колектив Левківського закладу дошкільної освіти працював над темою «Формування екологічної культури дітей дошкільного віку, організація пошуково-дослідницької роботи з дітьми всіх вікових груп»  та підтемою «Формування мовленнєвої компетентності дошкільників на основі народознавчого матеріалу».

 Виходячи із озвучених тем, виконували наступні завдання:

Продовжувати роботу з вдосконалення мовленнєвої сфери дошкільників

Формувати сучасні підходи до розвитку екологічного виховання дошкільників через практичну діяльність.

Поглиблювали знання у дітей з морально-духовних якостей.

Формувати у дошкільників навички спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми під час освітнього процесу.

 

 

Освітня робота в закладі велась наступним чином: кожен тиждень навчального року був присвячений певній темі, за якою працювали всі групи:

лінгвістична компетентність, суспільно-гуманітарна, природнича, математична ,інформаційна

 

Ефективним засобом формування ключових  та предметних компетентностей у дітей є гра. В ЗДО придбані та власноруч виготовлені педагогами наступні види ігор:

-        Дидактичні

-        Сюжетно-рольові

-        Настільні

-        Будівельно-конструктивні

-        Театральні

-        Спортивно-моторні

 

Згідно річного плану роботи закладу проводимо заходи та свята.

Щодо  методичної роботи , то використовували різні її форми : семінари, педради, відкриті перегляди занять, педагогічні читання, засідання круглого столу тощо.

 

VІI. Робота з батьками та громадськістю у навчальному закладі:

форми та види роботи з батьками – збори, бесіди, консультації, виготовлення пам'яток на різну тематику.

дієвість роботи батьківських комітетів – 100%.

дієвість роботи піклувальної ради – відсутня піклувальна рада

залучення батьків до участі у навчально-виховному процесі, проведення заходів у навчальному закладі – 100%

форми взаємодії з різними установами, організаціями – в процесі

 

 

Підводячи підсумок вищевикладеного, вважаю, що більшість поставлених перед нами завдань – виконані, а проведена робота може вважатися задовільною.

Завдяки злагодженій роботі колективу під моїм керівництвом,  допомозі начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту Войтенко Г.М. у закладі  створені сприятливі умови для впровадження якісної дошкільної освіти.

Однак деякі завдання з різних причин були невиконані , тому роботу в наступному році будемо планувати, враховуючи ці питання. 

 

Заплановано на 2023 - 2024 рік:

 

Забезпечення закладу відповідними кадрами відповідно до штатного розпису (музичний керівник, практичний психолог, соціальний педагог).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 


                                      Звіт керівника

 

закладу дошкільної освіти «Золотий ключик» перед педагогічним колективом, батьками і громадськістю за 2022-2023 навчальний рік. 

 

 

Шановні присутні!

Я, директор Левківського закладу дошкільної освіти «Золотий ключик», Поломаренко Світлана Миколаївна, звітую перед Вами про свій персональний внесок у підвищення рівня освіти протягом 2022-2023 навчального року.

Головною метою закладу освіти  є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у догляді, вихованні та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

Заклад дошкільної освіти  у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад, власним  Статутом, іншими нормативно-правовими документами.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:

Створення умов, що сприяють формуванню, укріпленню та збереженню фізичного і психічного здоров’я дітей. Актуалізація питань безпеки життєдіяльності.

Формування особистості дитини, розвиток її творчих та природних здібностей саморозвитку, самовираження в різних видах діяльності.

Патріотичне виховання, розвиток духовного потенціалу – основа освітньо-виховної діяльності.

Впровавження в освітній процес новітніх технологій виховання та навчання.

Удосконалення професійної компетентності педагогів, запровадження новітньої організаційно-функціональної системи їх творчої самореалізації.

Впровадження  роботи  з трудового виховання в процесі організованої та самостійної предметно-практичної діяльності.

Зміцнення та модернізація матеріально-технічної бази закладу, залучення додаткових джерел фінансування садочка та їх раціональне використання.

Залучення педагогічної та батьківської громадськості ЗДО до управління його діяльністю, співпраця з громадськими організаціями.

  9. Тісна співпраця з батьківською громадськістю, спрямована на підвищення психолого-педагогічної культури родин.

У закладі дошкільної освіти функціонує 3  групи (молодша-«Сонечко», середня «Веселка», старша «Дзвіночок» ).

     Колектив ЗДО складається  з 20 осіб,   з них – 7 - педагогічні  працівники, 1 медичний  працівник  та 12 осіб обслуговуючого персоналу.

Адміністрація закладу створює працівникам всі умови для плідної роботи. В цілому робота колективу ЗДО відмічається стабільністю та позитивною результативністю.

 

Заклад працює за 5-денним з 10,5-ти годинним режимом роботи:  (з 7.30 до 18.00). Групи комплектуються  переважно у липні - серпні місяці.. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям. 

 

    Протягом 2022-2023 навчального року педагогічний колектив працював над вирішенням таких річних завдань:

 

1.Продовження роботи по створенню та підтримці сучасного освітнього простору, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника, реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини у військовий стан.

  2.Сприяння формуванню екологічної культури дітей дошкільного віку, активізації знань і практичного досвіду дітей в в різних видах діяльності.

3.Розширення і оновлення форм, видів та змісту  співпраці з родинами.

4.Патріотичне виховання, формування національного типу особистості шляхом залучення дітей до культури та народного мистецтва нашої країни. 

Для забезпечення системного підходу до реалізації завдань дошкільної освіти в ЗДО  функціонує методичний кабінет, який є науково – методичним осередком для педагогів та батьків. Протягом 2022-2023н.р. кабінет поповнився наочно – дидактичними посібниками, науковою, навчально – методичною літературою, іграшками, атрибутами. Вихователі користуються сучасними науковими розробками, розробками занять, свят та розваг, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, періодичними педагогічними виданнями .

   Річним планом роботи регламентувалася організація методичної роботи закладу, заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес, згідно з концептуальними засадами Базового компоненту.

   Протягом 2022-2023 навчального року колектив закладу та батьківська громада спільно приймала активну участь в освітній діяльності та здійснювали посильну підтримку у зміцненні матеріально-технічної бази в закладі.

    Аналізуючи фінансово – господарську діяльність, можна сказати ,що робота структурних підрозділів (харчоблоку, пральні, медичної служби, техперсоналу) ведеться на достатньому рівні. Своєчасно здійснювалось технічне обслуговування та ремонт обладнання у службових приміщеннях. Створено належні умови для повноцінного харчування дітей.

Проводилась робота з попередження інфекційних та простудних захворювань;

За звітній період зроблено :

- Косметичний ремонт всіх груп.

- Косметичний ремонт центрального коридору закладу;

- Проведено косметичний ремонт харчоблоку;

 -Придбано посуд та замінено , ножі, халати на харчоблок згідно вимог HACCPу, столовий посуд- чашки для дітей закладу;

- замінено два бойлери в старшій групі у туалеті, та в середній групі

-Систематично проводилась закупівля миючих засобів .

- Придбано  електронні ваги на кухню.

- Придбано каналізаційного шлангу 25метрів,

-Придбано килимки під лавочки,

-Придбано посуд для кухні і дітей

-Систематично проводились стихійні ремонти сантехніки, електрообладнання.

- Замінено в старшій групі побутова каналізаційна установка.

- Вчасно коситься трава на території закладу.

Колектив закладу дошкільної освіти  доклав багато зусиль для упорядкування території ЗДО (висаджені квіти, кущі смородини, фруктові дерева, відремонтовано та пофарбовано обладнання майданчиків).

Колективом дошкільного закладу та батьками з року в рік створюються належні умови для всебічного, повноцінного розвитку, комфортного перебування дітей в дошкільному закладі.

     Заклад дошкільної освіти є державним закладом, у якому суворо дотримуються вимоги щодо забезпечення прав дитини.

      Впродовж звітного періоду кількість дітей пільгових категорій не змінювалася. Загальна кількість на кінець 2022-2023 навчального року становила 96 дітей, які харчувались безкоштовно .

Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог до харчоблоку та процесу приготування і зберігання їжі. З метою профілактики кишкових захворювань працівники суворо дотримуються встановлених вимог до технологічної обробки продуктів, правил особистої гігієни. Результатом є відсутність зафіксованих випадків отруєнь і кишкових захворювань дітей та відсутність зауважень зі сторони  держпродспоживслужби.

  Робота з організації харчування дітей у закладі здійснювалася на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», N 202/165, 26.02.2013, Наказу  «Про затвердження змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту» (ст.35), «Про охорону дитинства» (ст.5), інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України 17.04.2006. за №298/227 (зі змінами і доповненнями).

        В нашому дошкільному закладі діти одержують 3-х разове харчування. Раціон харчування збалансований згідно потреб організму дитини в білках, жирах, вуглеводах, мінералах та вітамінах на добу.

       Під час організації харчування, ми дотримуємося гігієнічних вимог до приготування, перенесення та роздачі їжі. Продукти харчування та продовольча сировина постачаються в заклад централізовано з баз постачальників. Усі продукти харчування, що надходять до ЗДО, відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості, висновками санітарно-епідеміологічної експертизи.

Завідувач господарства веде чіткий облік продуктів харчування. Продукти реєструються у журналі, де вказується останній термін реалізації, дотримуються норми їх використання. 

У закладі дошкільної освіти в цілому дотримується санітарно-гігієнічний режим. Працівники харчоблоку, помічники вихователів забезпечені спеціальним одягом.  Правила особистої гігієни персоналом виконуються. В групах в наявності куточки для помічників вихователів, які містять інструкції щодо правил миття посуду, столів, стільців, графіки прибирання групових приміщень, провітрювання приміщення. Варто відмітити, що в дошкільному закладі створені належні умови для збереження продуктів харчування, технологічне обладнання в достатній кількості, підтримується в робочому стані. Заклад забезпечений  необхідними меблями, столовим інвентарем, необхідною кількістю посуду. Проведено маркування відповідно до вимог Санітарного регламенту, посуд використовується за призначенням.

  Умови для організації харчування в дошкільному закладі задовільні. Харчоблок має необхідні приміщення для збереження, обробки продуктів харчування та продовольчої сировини, забезпечений проточною гарячою та холодною водою, оснащений необхідним технологічним обладнанням, яке знаходиться в робочому стані, столовим та кухонним посудом.

  З метою впровадження науково-обґрунтованих раціонів харчування дітей, в дошкільному закладі розроблена картотека страв, яка погоджена і затверджена  держпродспоживслужбою. За цей навчальний рік за результатами перевірок держпродспоживслужби порушень санітарного стану приміщень та харчоблоку не виявлено.

   Питання охорони та безпеки життєдіяльності ми вносимо у річний план роботи дошкільного закладу та систематично розгля­даємо на засіданнях педагогічних рад і виробничих нарадах. Прово­димо тижні з попередження дорожньо-транспортного травма­тизму дітей та пожежонебезпечних ситуацій, тижні безпеки життє­діяльності дітей.

    З метою прийняття опе­ративних рішень щодо забезпечення умов для збереження здоров'я та безпечного перебування дитини у ЗДО, дотри­мання правил охорони праці та техніки безпеки всіма працівника­ми закладу, систематично здійснюємо контроль та  аналіз виконання заходів з охорони та безпеки життєдіяльності згідно плану роботи , зокрема;

санітарно-гігієнічний стан закладу групових приміщень та закріплених ділянок;

дотримання  пожежної безпеки;

організація проведення місячників та тижнів з безпеки життєдіяльності;

організація безпечного предметно-розвивального сере­довища;

дотримання техніки безпеки та правил охорони праці тех­нічними працівниками під час освітнього процесу;

проводився огляд щодо обладнання та облашту­вання групових кімнат до нового навчального року;

відбувався технічний огляд:

будівлі та службових приміщень дошкільного закладу;

обладнання медичного кабінету, харчоблоку, пральні, обстежуємо ігрові майданчики.  

   Підводячи підсумки, варто ще раз наголосити, що наша мета – якомога повніше підготувати дітей до розв’язання складних життєвих ситуацій, навчити їх захищати себе від небезпеки, а також запобігати дитячому травматизму.

 

 

  

      Незважаючи на складні економічні умови, приміщення і територія ЗДО оснащені необхідним інвентарем, перебувають у задовільному стані, постійно поповнюється, оновлюється і ремонтується обладнання.

 

  Взаємодія з сім’ями вихованців на протязі року є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної  батьківської позиції.  Заклад  дошкільної освіти «Золотий ключик» підтримує  бажання  батьків поповнювати знання, необхідні для виховання та оздоровлення дітей. Впродовж року батькам була надана кваліфікована допомога з питань безпеки життєдіяльності, організації режиму дня, освітньої діяльності. Педагогічний колектив організовував для цього різні активні форм співпраці:

- анкетування,

- батьківські збори,

- індивідуальні  та групові консультації,

-спілкування через соціальні мереж, тощо.

 Роботу з батьками можна оцінити як продуктивну. 

Аналіз роботи закладу дошкільної освіти «Золотий ключик» за звітний  період показав, що обрані форми і методи, об’єднані зусиллям адміністрації, колективу закладу та батьками вихованців позитивно впливають на результативність роботи з кадрами та досягнення дошкільнят.

Підводячи підсумки роботи за рік, я хочу подякувати педагогам закладу, обслуговуючому персоналу, батькам вихованців за спільну роботу, розуміння і підтримку, конструктивну критику і можливість реалізації наших ідей. Ми сподіваємося, що представлений матеріал дозволить вам сьогодні і надалі об'єктивно оцінити  діяльність  нашого закладу, і мою діяльність, як керівника.
        Сподіваюсь на подальшу співпрацю з колективом, батьками. Дякую за увагу!

 

 

Логін: *

Пароль: *